sunnuntai 12. helmikuuta 2012


Vackra Lila Blommor ...

Nu är det dags att tävla om lila blommor. Lägg i ditt bidrag/länk hos bloggen:


Den här lila pionvallmon är nästan svart, mörk lila. Det roliga är att jag har ingen aning om namnet. Jag frösådde vita pionvallmon i blomrabatten som ENDAST skulle ha vita blommor i, men så fick jag några av dom här otroligt vackra, svartlila på köpet...


Men eftersom jag älskar lila blommor kan jag inte vara utan att dela med mig några andra favoriter...

Iiris

Syren
Tigers Eye
Ha en så härlig och lugn helg!
Karolina

3 kommenttia:

  1. Her var det mange flott lilla skjønnheter!

    Kjempe fine bilder!
    Ønsker deg en fin søndag.

    VastaaPoista
  2. Mange flotte lilla skjønnheter. Det gjorde godt å se!

    VastaaPoista
  3. Oj, vad man börjar längta till sommaren... Ha en fin alla hjärtans dag!

    Kram
    Sari från Puumuli

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...